Vybavovanie škodovej udalosti
- Číslo škodovej udalosti
Po zaregistrovaní škodovej udalosti vám bude vygenerované číslo škodovej udalosti. Toto číslo zasielame prostredníctvom emailu, kde získate aj prístup k sledovaniu priebehu vybavovania škodovej udalosti.
- Doplnenie podkladov
Registrácia škodovej udalosti online vám umožní:
- rýchle dopĺňanie dokumentácie k vzniknutej škode (napr. fotky, zoznam poškodených vecí, faktúry od firiem odstraňujúcich následky škody a pod.)
- následné sledovanie priebežného stavu vybavovania vašej škodovej udalosti
- požiadanie o zálohu na poistné plnenie
Pokiaľ ste nahlásili škodovú udalosť telefonicky alebo emailom, dostanete ďalšie informácie na kontakt uvedený pri nahlásení udalosti.
- Zrýchlený režim likvidácie
V mimoriadnych situáciách, ako je napríklad povodeň, vybavujeme škodové udalosti menšieho rozsahu v zrýchlenom režime, rádovo v jednotkách dní.
- Ďalšie kroky – kontaktujeme vás:
V prípade, že nemôžeme poskytnúť službu zrýchlenej likvidácie, oslovíme vás s požiadavkou na doplnenie dokladov, ktoré sú potrebné na ďalší postup, napríklad:
- ďalšia potrebná dokumentácia
- súpis poškodených vecí a doklady (napr. účty, faktúry a pod.)
- špecifikácia rozsahu škôd
- dohoda o postupe pri odstraňovaní škôd (napr. prostredníctvom špecializovaných firiem) alebo dohoda o finančnom vyrovnaní
- v prípade podnikateľských subjektov môžeme požadovať informácie z účtovníctva, skladové zásoby a pod.
- Ukončenie vybavovania škodovej udalosti
O ukončení vybavovania škodovej udalosti budete informovaný spravidla emailom.