Nahlásenie a vybavovanie škodovej udalosti

  • Vznikla vám škoda? V týchto náročných momentoch stojíme pri vás. Zistite, ako správne postupovať, aby nahlásenie a vybavovanie vašej škodovej udalosti postupovalo čo najrýchlejšie.

Nahlásiť škodu ONLINE

Banner

 

5 krokov pre rýchle vybavenie škodovej udalosti

postup nahlasovania škody postup nahlasovania škody postup nahlasovania škody postup nahlasovania škody postup nahlasovania škody

Vybavovanie škodovej udalosti

Aktuálne informácie v súvislosti s mimoriadnou situáciou
  • Škody v dôsledku povodní sa snažíme riešiť expresne – odporúčame priložiť dostatočnú dôkaznú dokumentáciu (detailný zoznam a popis poškodenia vecí, fotodokumentáciu poškodených vecí). Uľahčí nám to spracovanie udalosti a výrazne zrýchli celý proces.
  • Pre najviac poškodené oblasti bez elektrickej energie alebo prístupu k internetu môžete využiť aj telefonické nahlásenie škodovej udalosti na čísle: +421 232 600 100
  • V prípade potreby sa môžete tiež obrátiť na svojho finančného agenta alebo navštívte najbližšiu pobočku .

Vybavovanie škodovej udalosti

  1. Číslo škodovej udalosti

Po zaregistrovaní škodovej udalosti vám bude vygenerované číslo škodovej udalosti. Toto číslo zasielame prostredníctvom emailu, kde získate aj prístup k sledovaniu priebehu vybavovania škodovej udalosti.

  1. Doplnenie podkladov

Registrácia škodovej udalosti online vám umožní:

  • rýchle dopĺňanie dokumentácie k vzniknutej škode (napr. fotky, zoznam poškodených vecí, faktúry od firiem odstraňujúcich následky škody a pod.)
  • následné sledovanie priebežného stavu vybavovania vašej škodovej udalosti
  • požiadanie o zálohu na poistné plnenie

Pokiaľ ste nahlásili škodovú udalosť telefonicky alebo emailom, dostanete ďalšie informácie na kontakt uvedený pri nahlásení udalosti.

  1. Zrýchlený režim likvidácie

V mimoriadnych situáciách, ako je napríklad povodeň, vybavujeme škodové udalosti menšieho rozsahu v zrýchlenom režime, rádovo v jednotkách dní.

  1. Ďalšie kroky – kontaktujeme vás:

V prípade, že nemôžeme poskytnúť službu zrýchlenej likvidácie, oslovíme vás s požiadavkou na doplnenie dokladov, ktoré sú potrebné na ďalší postup, napríklad:

  •  ďalšia potrebná dokumentácia
  •  súpis poškodených vecí a doklady (napr. účty, faktúry a pod.)
  •  špecifikácia rozsahu škôd
  •  dohoda o postupe pri odstraňovaní škôd (napr. prostredníctvom špecializovaných firiem) alebo dohoda o finančnom vyrovnaní
  •  v prípade podnikateľských subjektov môžeme požadovať informácie z účtovníctva, skladové zásoby a pod.
  1. Ukončenie vybavovania škodovej udalosti

O ukončení vybavovania škodovej udalosti budete informovaný spravidla emailom.

 

Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Samozrejme. V prvom kroku vyplatíme zálohu a následne postupujeme v riadnom vybavovaní škodovej udalosti. V prípade, že je záloha v nižšej výške ako priznané poistné plnenie, bude zvyšok doplatený.

Áno. Spôsob preplatenia týchto prostriedkov si dohodneme v procese vybavovania škodovej udalosti.

V ideálnom prípade postupujte v spolupráci s pracovníkmi poisťovne. Vždy ale platí, že je potrebné vyhotovovať priebežnú fotodokumentáciu o rozsahu škôd. Ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov nevyhnutné niektoré predmety vyhodiť, platí pravidlo o zabezpečení dostatočnej dokumentácie týchto vecí – toto je nevyhnutné zabezpečiť na vašej strane.

V mimoriadnych situáciách, ako sú napríklad povodne, sa snažíme menšie škody a zálohy vyplácať veľmi rýchlo. Veľké škody (napr. staticky narušené budovy apod.) je nevyhnutné obhliadnuť zo strany statika, znalca. Priebeh vybavovania takýchto vážnych škôd môže trvať aj niekoľko týždňov.

Nahlásiť škodu ONLINE

Nahlásenie a vybavovanie
škodovej udalosti

Vznikla vám škoda?

Nahlásiť škodu ONLINE
Sme tu pre Vás nonstop
(+421) 232 600 100

Sme tu pre vás 

Zavolať
Napísať ikona
Napíšte nám

Radi Vám s čímkoľvek pomôžeme

Napísať