Ročné a daňové výpisy 2024
Najčastejšie otázky a odpovede v súvislosti s rozosielkou výpisov
Životné poistenie
Aktuálne platná legislatíva neumožňuje zníženie základu dane o zaplatené poistné na životné poistenie v Slovenskej republike. Z uvedeného dôvodu nevystavujeme potvrdenie o platbách automaticky.
V prípade, ak potrebujete potvrdenie o platbách pre uplatnenie zníženia základu dane v inej krajine (napr. Česká republika), zašlite nám Vašu požiadavku spolu s číslom zmluvy na e-mail info@uniqa.sk.
V osobnom účte Moja UNIQA nájdete aktuálne údaje o vašich aktívnych zmluvách a získate možnosť on-line zrealizovať vybrané zmeny vo svojej zmluve. Ako užívateľské meno máte nastavené číslo vašej aktívnej zmluvy. Pokiaľ ste sa do účtu ešte neprihlasovali (alebo ste zabudli svoje predchádzajúce údaje), bude potrebné si v prvom rade vytvoriť nový prístup a nastaviť nové heslo k ďalšiemu prihláseniu.
K nastaveniu nového hesla kliknete na možnosť "Ako sa prihlásiť?", ktorú nájdete vpravo hore na stránke. Po kliknutí tejto možnosti zadáte číslo vašej aktívnej zmluvy a systém overí existenciu tel. čísla v zmluve. Pokiaľ Vás systém pustí k nastaveniu vlastného hesla, tel. číslo k vašej zmluve v poriadku evidujeme. Po nastavení vlastného hesla a kliknutí na možnosť „Pokračovať“ vás systém vyzve k zadaniu SMS kódu, ktorý sme Vám zaslali na kontaktné tel. číslo vedené v našom systéme. Pokiaľ by ste nemali evidované tel. číslo v systéme alebo by nastali akékoľvek iné problémy pri registrácii alebo prihlásení, kontaktujte našu Zákaznícku linku na tel. čísle 02/32 600 100.