O nás > Aktuality > Vybavenie škôd z poistenia majetku

Vybavenie škôd z poistenia majetku

01.10.2022

 

Vážení klienti,

s cieľom urýchliť proces vybavenia škôd z poistenia majetku (poistenie domácnosti, bytu, rodinných domov, poistenie majetku podnikateľov, firiem, poistenie zodpovednosti) a urýchliť výplatu poistného plnenia klientom dochádza k zrušeniu telefonického hlásenia škôd.

Od 1. októbra 2022 bude možné priamo registrovať škody cez webové hlásenia na adrese skody.uniqa.sk, prípadne cez homepage webu uniqa.sk a tlačidlo Riešiť škodu v pravej hornej časti.

Súčasťou webového hlásenia škody sú tieto informácie (rozsah údajov záleží na type hlásenej škody):

  • Číslo poistnej zmluvy
  • Dátum vzniku škodovej udalosti
  • Miesto, kde došlo ku škodovej udalosti
  • Komu bola spôsobená škoda, t. j. poškodený
  • Čo bolo poškodené, t. j. nárok škody
  • V akom rozsahu došlo k poškodeniu
  • Odhadovaná výška škody

Prečo dochádza k úplnému prechodu na webové hlásenie škôd?

  • Registrácia udalosti a jej interné odovzdanie v poisťovni sa urýchli a prebehne za niekoľko hodín.
  • Cez web je možné rovno nahrať potrebné dokumenty klienta (fotografie, posudky, nadobúdacie doklady, policajný záznam o udalosti a pod.), čo vybavenie ešte urýchli. Pokiaľ ich nemáte v okamihu registrácie k dispozícii, likvidátor si ich vyžiada neskôr.
  • Zatiaľ čo telefonické hlásenie bolo obmedzené prevádzkovou dobou call centra, cez web je možné registrovať škody v režime 24/7.
  • Klient obratom obdrží po registrácii číslo škody, pod ktorým je jeho udalosť v UNIQA zaevidovaná, a to e-mailom.

V prípade, že Vám tento spôsob hlásenia škody nevyhovuje, je možné ho vykonať aj osobne na pobočke UNIQA kdekoľvek v SR, prípadne u Vášho poisťovacieho poradcu (pracovník UNIQA na základe Vašich informácií registráciu na webe vykoná za Vás). Nahlásenie škodovej udalosti telefonicky je možné iba prostredníctvom robotickej asistentky NIKI.

Ďakujeme za spoluprácu.

Vaša UNIQA