Vybavenie škôd z poistenia majetku
01.10.2022
01.10.2022
Vážení klienti,
s cieľom urýchliť proces vybavenia škôd z poistenia majetku (poistenie domácnosti, bytu, rodinných domov, poistenie majetku podnikateľov, firiem, poistenie zodpovednosti) a urýchliť výplatu poistného plnenia klientom dochádza k zrušeniu telefonického hlásenia škôd.
Od 1. októbra 2022 bude možné priamo registrovať škody cez webové hlásenia na adrese skody.uniqa.sk, prípadne cez homepage webu uniqa.sk a tlačidlo Riešiť škodu v pravej hornej časti.
Súčasťou webového hlásenia škody sú tieto informácie (rozsah údajov záleží na type hlásenej škody):
Prečo dochádza k úplnému prechodu na webové hlásenie škôd?
V prípade, že Vám tento spôsob hlásenia škody nevyhovuje, je možné ho vykonať aj osobne na pobočke UNIQA kdekoľvek v SR, prípadne u Vášho poisťovacieho poradcu (pracovník UNIQA na základe Vašich informácií registráciu na webe vykoná za Vás). Nahlásenie škodovej udalosti telefonicky je možné iba prostredníctvom robotickej asistentky NIKI.
Ďakujeme za spoluprácu.
Vaša UNIQA