Úprava procesu prevodov medzi fondmi DDS od 1. 4. 2025
10.02.2025
10.02.2025
Dovoľte, aby sme Vás informovali o zmene funkčnosti zadávania zmien investičnej stratégie, t. j. o zmene spočívajúcej v špecifikácii dispozičnej sféry spoločnosti UNIQA d.d.s., a.s. (ďalej len „Spoločnosť“) pri prijímaní žiadostí účastníka o prestup z jedného príspevkového doplnkového dôchodkového fondu do iného príspevkového doplnkového dôchodkového fondu v rámci Spoločnosti a žiadostí účastníka o zmenu pomeru rozloženia majetku v príspevkových doplnkových dôchodkových fondoch (ďalej len „žiadosti“) doručených elektronicky prostredníctvom Klientskeho portálu moja UNIQA, kedy sa tieto žiadosti považujú za doručené nasledovne:
Podaním sa rozumie zadanie žiadosti v Klientskom portáli moja UNIQA a jej potvrdenie v portáli
prostredníctvom SMS, doručenej na mobilný telefón žiadateľa.
Dôvodom tejto zmeny je poskytnúť všetkým účastníkom a poberateľom doplnkového dôchodkového sporenia ochranu pred prípadným ohrozením ich práv a záujmov. Zároveň sa uvedeným zosúladí čas doručovania elektronickej žiadosti s priemernou prevádzkovou dobou pobočiek Spoločnosti, čím sa zjednotia pravidlá pre doručovanie žiadostí v listinnej i elektronickej forme.
Dovoľujeme si Vás upozorniť, že:
doplnkové dôchodkové sporenie je dlhodobou formou investovania a spoločnosť UNIQA d.d.s., a.s.
upozorňuje všetkých potenciálnych účastníkov doplnkového dôchodkového sporenia, účastníkov
doplnkového dôchodkového sporenia a poberateľov dávok v kľúčových informáciách o doplnkovom dôchodkovom fonde a v štatúte doplnkového dôchodkového fondu, na minimálnu odporúčanú dobu sporenia. Pred každou zmenou si prosím preštudujte uvedené dokumenty na www.uniqa.sk.
S uzatvorením účastníckej zmluvy s doplnkovou dôchodkovou spoločnosťou UNIQA d.d.s., a.s. je spojené aj riziko a doterajší výnos doplnkového dôchodkového fondu v jej správe nie je zárukou rovnakého výnosu doplnkového dôchodkového fondu v budúcnosti.
Aké výhody Vám Klientsky portál moja UNIQA prináša?
S pozdravom
UNIQA d.d.s., a.s