Slovensky > O nás > Aktuality > UNIQA získala ocenenie Slovak Superbrands Award 2022

UNIQA získala ocenenie Slovak Superbrands Award 2022

12.04.2022

UNIQA SK získala ocenenie Slovak Superbrands Award 2022 v kategórii B2 C a stala sa tak najprestížnejším retailovým brandom medzi poisťovňami pôsobiacimi na Slovensku. Titul „Slovenská superznačka“ získavajú už 10 rokov spoločnosti predstavujúce absolútnu špičku vo svojom odbore.

 

 

udelení Slovak Superbrands Award 2022 pre najlepšie značky v segmente B2C (retail) rozhodli slovenskí spotrebitelia a odborná porota Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou Incomind. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Získaním ocenenia Slovak Superbrands potvrdila UNIQA príslušnosť medzi elitu B2C brandov na slovenskom trhu, ktoré môžu slúžiť ako príklad úspešného rozvoja a zvyšovania hodnoty značky. Zároveň predstavuje absolútnu špičku v odvetví poisťovníctva. Je tiež dôkazom úspešnej realizácie stratégie riadenia značky a dôrazu na proklientsky prístup v rámci koncepcie Client Centricity. Výsledok tiež potvrdzuje dlhodobo vysokú spokojnosť klientov UNIQA meranú priebežne celý rok vo všetkých okamihoch zákazníckej cesty aj vysoký Net Promoter Score (mieru ochoty odporučiť značku zo strany klientov svojim blízkym).

„Toto ocenenie je pre nás nielen úspech ale súčasne aj veľký záväzok. Je pre nás o to cennejšie, že sme ho dosiahli v turbulentnej a neľahkej dobe, a to ako ekonomicky, tak aj politicky a spoločensky. Musíme totiž pružne reagovať na dynamické zmeny v potrebách klientov ako aj na aktuálne trendy,“ komentoval zisk ocenenia predseda predstavenstva a generálny riaditeľ finančnej skupiny UNIQA v ČR a SR Martin Žáček.

Prezident dozornej rady finančnej skupiny UNIQA v SR a ČR Robert Gauci to ďalej rozviedol: „Našou ambíciou je patriť k najsilnejším hráčom poistného trhu v regióne CEE s najlepším servisom pre našich zákazníkov. Po fúzii so spoločnosťami AXA v Česku a na Slovensku sme spojili silné know-how aj skúsenosti z oboch strán. Cieľom nie je len byť väčšia, ale aj lepšia spoločnosť s jasným pohľadom do budúcnosti: aby sme boli schopní prichádzať nielen s poistným krytím, ale aj s robustnými riešeniami spojenými s vyspelou technológiou a infraštruktúrou, a tiež s inovatívnym operatívnym servisom pre našich klientov. Zisk prestížneho ocenenia nám ukazuje, že zvolená cesta je správna. Budeme sa naďalej snažiť zlepšovať našu pozíciu v tomto segmente.“

Titul Czech Superbrands v kategórii B2B (korporátny obchod) získala tento rok už po siedmykrát za sebou aj česká UNIQA pojišťovna a opätovne sa zaradila medzi elitu brandov na českom trhu.

Superbrands je nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom unikátneho postavenia a uznaním špeciálnej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou v oblasti B2C a B2B – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti. Pri prvotnej nominácii sú zaradené značky registrované v lokálnej obchodnej trade-mark databáze. Spoločnosť Dun&Bradstreet, popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, následne vytvorí zoznam kandidátov na základe tvrdých obchodných dát. Potom agentúra INCOMIND na základe poznateľnoti a obľúbenosti značky zúži výber na zoznam semifinalistov. Ak sa značka dostane na tento short-list, konečné slovo o udelení titulu má národná odborná komisia Brand Council zložená z profesionálov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a trhového výskumu.