ODPORÚČANIA pre klientov UNIQA postihnutých orkánom Nadia
01.02.2022
01.02.2022
Chránime to najcennejšie, čo máte, a sme s vami aj v ťažkých chvíľach. Prinášame vám praktické rady, ako postupovať v prípade vzniknutej škody. Víchrica či tornádo sú štandardnou súčasťou poistenia majetku a pokiaľ máte uzatvorenú poistnú zmluvu na dom či domácnosť, tak v prípade výskytu poistnej udalosti nás môžete kontaktovať a poistnú udalosť nahlásiť. Súčasťou poistenia domova máte k dispozícií aj asistenčné služby, ktoré v prípade škody môžete využiť 24 hod. denne / 7 dní v týždni.
Pre hlásenie škôd sme k dispozícii 24 hodín denne.
Prednostne využite on-line formulár pre nahlásenie škody na webe UNIQA poisťovne:
- majetkové škody: NÁHLASIŤ ŠKODU
- škody na vozidlách: NÁHLASIŤ ŠKODU
Vyplnenie on-line hlásenia je najrýchlejšou cestou, ako informovať poisťovňu.
Súčasťou škodového hlásenia by mal byť aj zoznam zasiahnutých vecí s uvedením veku, rozsahu poškodenia a cenou – formulár nájdete aj na webe UNIQA poisťovne.
UNIQA poisťovňu je možné kontaktovať aj na linke +421 2 32 600 100. Pre telefonát si pripravte nasledujúce podklady: číslo poistnej zmluvy alebo osobné údaje, podľa ktorých je možné zmluvu dohľadať (rodné číslo, adresa a pod.), kontaktné údaje na osobu (ideálne mobilný telefón), ktorá bude na mieste škody prítomná, prípadne kde inde ju možno zastihnúť za účelom prehliadky miesta škody. Počítajte však s tým, že vzhľadom na rozsah škôd môžete na spojenie s operátorom na linke čakať aj niekoľko minút.
Vaša UNIQA