Slovensky > O nás > Aktuality > ODPORÚČANIA pre klientov UNIQA postihnutých orkánom Nadia

ODPORÚČANIA pre klientov UNIQA postihnutých orkánom Nadia

01.02.2022

Chránime to najcennejšie, čo máte, a sme s vami aj v ťažkých chvíľach. Prinášame vám praktické rady, ako postupovať v prípade vzniknutej škody.  Víchrica či  tornádo sú štandardnou súčasťou poistenia majetku a pokiaľ máte uzatvorenú poistnú zmluvu na dom či domácnosť, tak v prípade výskytu poistnej udalosti nás môžete kontaktovať a poistnú udalosť nahlásiť.  Súčasťou poistenia domova  máte k dispozícií aj asistenčné služby, ktoré v prípade škody môžete využiť 24 hod. denne / 7 dní v týždni.  

 

Ako správne postupovať pri škode spôsobenej orkánom

  • Uistite sa, či máte dostupné dôležité osobné dokumenty (tiež poistné zmluvy).
  • Snažte sa minimalizovať vznik alebo šírenie škody, ale iba ak je to v danej situácii bezpečné.
  • Zaobstarajte čo najpodrobnejšiu fotodokumentáciu miesta škody, a to čo najskôr.

 

Ako hlásiť škodu

Pre hlásenie škôd sme k dispozícii 24 hodín denne.

Prednostne využite on-line formulár pre nahlásenie škody na webe UNIQA poisťovne:

- majetkové škody: NÁHLASIŤ ŠKODU

- škody na vozidlách: NÁHLASIŤ ŠKODU

Vyplnenie on-line hlásenia je najrýchlejšou cestou, ako informovať poisťovňu.

Súčasťou škodového hlásenia by mal byť aj zoznam zasiahnutých vecí s uvedením veku, rozsahu poškodenia a cenou – formulár nájdete aj na webe UNIQA poisťovne.

UNIQA poisťovňu je možné kontaktovať aj na linke +421 2 32 600 100. Pre telefonát si pripravte nasledujúce podklady: číslo poistnej zmluvy alebo osobné údaje, podľa ktorých je možné zmluvu dohľadať (rodné číslo, adresa a pod.), kontaktné údaje na osobu (ideálne mobilný telefón), ktorá bude na mieste škody prítomná, prípadne kde inde ju možno zastihnúť za účelom prehliadky miesta škody. Počítajte však s tým, že vzhľadom na rozsah škôd môžete na spojenie s operátorom na linke čakať aj niekoľko minút.

 

Vaša UNIQA