Klientsky portál moja UNIQA s novými službami aj dizajnom
03.05.2023
03.05.2023
Digitálny servisný nástroj pre zákazníkov moja UNIQA prešiel dôkladnou inováciou. Tá spojila niekoľko predchádzajúcich systémov fungujúcich pred fúziou spoločností AXA do UNIQA, pridala mnoho ďalších možností a zlepšila užívateľský komfort. Klienti majú jednoduchú správu svojich finančných zmlúv na jednom portáli v režime 24/7.
Nový klientsky portál moja UNIQA je optimalizovaný pre zobrazenie na počítačoch, mobilných telefónoch a tabletoch. UNIQA tiež optimalizovala dizajn portálu tak, aby zobrazované informácie boli prehľadnejšie. Klient ho nájde na: UNIQA Klientský portál.
Prihlásenie do systémy sa zjednodušilo: akonáhle je klient overený, ako dôveryhodný používateľ môže plne využívať portál na základe svojho PIN alebo hesla. Do moja UNIQA je možné prihlásiť sa aj pomocou bankovej identity, ktorá okamžite nastaví status overeného klienta.
Migrácia sa týkala približne 350 000 klientov a takmer 600 000 zmlúv o poistení, doplnkovom dôchodkovom poistení, doplnkovom dôchodkovom sporení či investovaní do podielových fondov. Vzhľadom k týmto objemom je zrejmý aj ekologický efekt: online komunikácia šetrí papier a prírodu.
V oblasti poistenia sú v moja UNIQA dostupné retailové životné a neživotné poistné zmluvy. V dôchodkoch je možné meniť výšku pravidelného príspevku účastníka a tiež presúvať finančné prostriedky medzi fondmi. V investíciách môže klient podať žiadosť o vyplatenie alebo výmenu investičných certifikátov, zrušiť vyplatenie alebo zmeniť investičnú stratégiu.
UNIQA plánuje ďalší rozvoj portálu v najbližších mesiacoch. V pláne je doplniť on-line riešenie vinkulácií alebo prepojiť moja UNIQA aj pre bankové poistné produkty dojednané v partnerských bankách.
Užívatelia majú k dispozícii aj inštruktážne video s prehľadom hlavných parametrov moja UNIQA: