O nás > Aktuality > UNIQA uzatvára väčšinu svojich kontaktných miest, klienti všetko vybavia telefonicky alebo online

UNIQA uzatvára väčšinu svojich kontaktných miest, klienti všetko vybavia telefonicky alebo online

16.03.2020

Vzhľadom na krízové opatrenia vlády v súvislosti so šírením koronavírusu UNIQA až do odvolania uzatvára väčšinu svojich kontaktných miest, vrátane klientského centra ústredia na Krasovského 15 v Bratislave. Aktuálnu dostupnosť jednotlivých pobočiek si môžete pozrieť na webe: https://www.uniqa.sk/kontakt/.

Týmto preventívnym opatrením chceme v čo najväčšej miere prispieť k ochrane zdravia našich klientov a našich pracovníkov a obmedzením fyzického kontaktu medzi ľuďmi pomôcť zastaviť šírenie infekcie.

Klientov prosíme, aby nás kontaktovali telefonicky alebo online, či už cez naše call centrum alebo prostredníctvom jednotlivých sprostredkovateľov.

Klienti môžu kontaktovať call centrum UNIQA na čísle (+421) 2 32 600 100 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00 hod alebo na poistovna@uniqa.sk. Telefonicky alebo mailom sa tiež môžu obrátiť na svojho sprostredkovateľa poistenia. Poistnú udalosť môžu nahlásiť pohodlne z domova na našom webe: https://skody.uniqa.sk/ alebo ju nahlásiť telefonicky.

Uzatvorené bude aj pracovisko pre obhliadky motorových vozidiel na centrále Krasovského 15 v Bratislave. Pracovníci UNIQA budú klientov kontaktovať telefonicky na číslach, ktoré klienti uvedú v oznámení o nahlásení poistnej udalosti a dohodnú sa s nimi na ďalšom postupe.

Kvôli minimalizácii osobného kontaktu so zákazníkom budú aj fyzické prehliadky škôd až do odvolania fungovať takisto v obmedzenom režime: U bežných škôd bude UNIQA žiadať od zákazníka fotodokumentáciu. Ak bude nevyhnutná obhliadka, likvidátor sa dohodne s klientom na jej vykonaní v závislosti od toho, nakoľko je poistná udalosť urgentná. V prípade nutnosti obhliadnuť škodu osobne pracovníkom UNIQA nie je požadovaná fyzická prítomnosť zákazníka, postup bude náš pracovník koordinovať s klientom telefonicky.

Asistenčná služba k jednotlivým poisteniam nie je nijako obmedzená a klientom je k dispozícii 24 hodín denne.

Aj napriek mimoriadnym opatreniam zabezpečuje UNIQA plynulý chod spoločnosti a v maximálnej miere sa snaží, aby to klienti aj napriek mimoriadnym opatreniam pocítili čo najmenej.