O nás > Aktuality > UNIQA: LIKVIDÁCIA AJ POISŤOVANIE FUNGUJÚ AJ NAPRIEK MIMORIADNEJ SITUÁCII NEPRETRŽITE

UNIQA: LIKVIDÁCIA AJ POISŤOVANIE FUNGUJÚ AJ NAPRIEK MIMORIADNEJ SITUÁCII NEPRETRŽITE

19.03.2020

Aj napriek mimoriadnym opatreniam súvisiacich so šírením koronavírusu zabezpečuje UNIQA plynulý chod spoločnosti a v maximálnej miere sa snaží, aby to klienti pocítili čo najmenej. Likvidácia poistných udalostí funguje nepretržite. Za prvé 3 dni tohto týždňa uzavrela UNIQA dokonca o 2,3% viac poistných udalostí viac ako je priemer pracovných dní od začiatku roka a o 6,0% viac než bol priemer minulého týždňa.

 

Proces vybavenia škody jednoducho a rýchlo online

Pripomíname, že poistnú udalosť môžu klienti nahlásiť telefonicky cez call centrum UNIQA na čísle (+421) 2 32 600 100 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00 hod alebo mailom na poistovna@uniqa.sk. Pohodlne z domova alebo z miesta udalosti môžu škodu nahlásiť online aj na našom webe: https://skody.uniqa.sk/ do pár minút. Stačí, keď na webovej stránke prejdú na vylepšený online formulár registrácie škôd, ktorý je prispôsobený pre všetky typy zariadení, umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu a je dostupný nonstop 24 hodín denne. Niektoré jednoduché škody takto môže zákazník za krátky čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už do pár dní.

Obhliadky škôd fungujú nepretržite aj napriek obmedzeniam

Nepretržite fungujú aj obhliadky škôd, aj keď fyzické obhliadky sa kvôli mimoriadnym opatreniam obmedzili na nevyhnutné minimum. „Naši pracovníci kontaktujú klientov telefonicky na číslach, ktoré klienti uvedú v oznámení o nahlásení poistnej udalosti a dohodnú sa s nimi na ďalšom postupe,“ informuje riaditeľka oddelenia likvidácie poistných udalostí UNIQA Dagmar Lukovičová. „ Pri bežných škodách bude UNIQA žiadať od zákazníka fotodokumentáciu. Ak bude nevyhnutná obhliadka, likvidátor sa dohodne s klientom na jej vykonaní v závislosti od toho, nakoľko je poistná udalosť urgentná. V prípade nutnosti obhliadnuť škodu osobne pracovníkom UNIQA nie je požadovaná fyzická prítomnosť zákazníka, postup bude náš pracovník koordinovať s klientom telefonicky,“ vysvetľuje D. Lukovičová z UNIQA.

Uzatváranie poistiek funguje bez problémov aj napriek zatvoreným pobočkám

Rovnako nepretržite funguje aj uzatváranie poistiek. Aj napriek preventívnemu uzatvoreniu väčšiny kontaktných miest môžu klienti uzatvoriť poistenie telefonicky na čísle: (+421) 2 32 600 006 v pracovných dňoch od 8:00 – 16:00. Telefonicky alebo mailom sa tiež v prípade uzatvorenia poistenia môžu obrátiť na svojho sprostredkovateľov, ktorí sú im plne k dispozícii. Bez problémov funguje aj online poistenie na našej webovej stránke www.uniqa.sk, kde si môžu zákazníci uzatvoriť všetky typy poistení.