O nás > Aktuality > PETRA VLHOVÁ tvárou kampane UNIQA na cestovné poistenie

PETRA VLHOVÁ tvárou kampane UNIQA na cestovné poistenie

07.06.2019

 

UNIQA poisťovňa spustila pred dovolenkovou sezónou reklamnú kampaň na cestovné poistenie. Jej tvárou sa stala slovenská zjazdová lyžiarka a aktuálna majsterka sveta Petra Vlhová, ktorú podporuje UNIQA ako jej generálny partner. Televíznu kampaň môžete vidieť na staniciach JOJ Group počas celého júna, tento týždeň pribudli online video spoty, bannerová a bigboardová podpora ako aj kampaň na sociálnych sieťach.

 

UNIQA poisťovňa pripravila novú reklamnú kampaň pod názvom Majstrovské cestovné poistenie. Hlavnou hrdinkou v reklame je naša špičková zjazdová lyžiarka Petra Vlhová a malé 6-ročné dievčatko Yasmínka s jej rodinou, pričom Petra pomáha rodine dostať sa včas k odletu. „Už rok podporujeme Petru ako jej generálny partner. Keďže ako profesionálna lyžiarka počas pretekov aj tréningov veľa cestuje, rozhodli sme sa ju prepojiť s našim cestovným poistením. Jej fantastický vzťah k deťom nás inšpiroval k tomu, že bude najlepšou ambasádorkou pre tento príbeh,“ hovorí Silvia Vlasková, riaditeľka PR a marketingu UNIQA poisťovne. Hlavným cieľom kampane je komunikovať základný zmysel cestovného poistenia, ktorým je pomoc počas celej dovolenky, vrátanie vrátane cesty.

Video spot sa nakrúcal na Bratislavskom letisku od skorého rána do večerných hodín. Obe hlavné hrdinky si nakrúcanie veľmi užívali a večer sa nevedeli rozlúčiť. Samotná Petra zverejnila na svojom Instagrame fotku v objatí s Yasmínkou a jej slová hovoria za všetko: „Keď prídeš ráno na natáčanie a večer nemôžeš ani odísť. Moja najväčšia láska.“

 

 

Komparz pri nakrúcaní tvorili ľudia z UNIQA. „Chceli sme, aby sa naši ľudia čo najviac stotožnili s našou reklamou aj so značkou, a tak sme do komparzu zavolali len zamestnancov UNIQA a ich blízkych. Pre väčšinu to bola prvá skúsenosť s nakrúcaním reklamy. Všetci si však deň veľmi užili, ocenili celodenný výkon hlavných aktérov a celkovo to pre nich bol príjemný spoločný zážitok, ktorý obohatila najmä prítomnosť Petry Vlhovej,“ hovorí S. Vlasková.

Spot pre UNIQA poisťovňu pripravila agentúra Triad Advertising pod taktovkou režiséra Dana Dekana, produkovala ho agentúra Hitchhiker Films. Hlavný media mix pozostáva z 30 a 40 sekundových TV spotov, online video reklamy a Youtube reklamy. Prvá vlna reklamnej kampane začala televíznou reklamou, ktorá odštartovala v sobotu 1.6.2019 na televíznych staniciach JOJ Group, kde ju budete môcť vidieť počas celého júna.

Náhľad spotu nájdete TU.

Ak by ste chceli vidieť ako to vyzeralo počas nakrúcania a v zákulisí, video nájdete TU.

Reklamnú kampaň dopĺňajú bigboardy a v rámci internej komunikácie aj makety Petry Vlhovej v životnej veľkosti a stolové verzie, ktoré sú umiestnené na pobočkách UNIQA poisťovne.